Istoria Chronolink

Când am fondat compania în 2004, am început cu un vis – să aducem produse de cea mai înaltă calitate mai aproape de consumatorul român, într-un fel care celebrează calitatea autentică și valorile care dăinuie în timp. 

Parteneriatul nostru cu Rolex a devenit o mantră prin care ne evaluăm fiecare standard, precum și o oportunitate de învățare continuă, în care ne apropiem de nevoile pieței de lux din România și înțelegem interesele și motivațiile oamenilor cu povești de succes. 

Experiența noastră de business în țări precum Cipru, Liban sau Grecia s-a dovedit utilă în înțelegerea pieței din România, dar și un termen de comparație care ne-a subliniat diferențele culturale și felul în care acestea conturează piața. 

Angajamentul nostru este să facilităm experiențe de lux audienței din România și să oferim perspectiva noastră pieței locale, pentru a putea transforma fiecare experiență într-una semnificativă și valoroasă. 

Este credința noastră că există produsul perfect pentru fiecare persoană și că împreună putem să oferim o experiență personală fiecărui client. 

Personalitatea este cel mai mare diferențiator într-o lume digitală și hiperconectată. O imagine credibilă este în primul rând consecventă, iar noi stăm la dispoziția clienților noștri pentru a livra o experiență luxoasă complementară cu personalitatea fiecărei persoane care ne trece pragul.

 

BLOG

Artilcole similare

CHRONOLINK

Chronolink în social media

Descoperă lumea noastră și urmărește-ne pe rețelele sociale. Devino parte din comunitatea Chronolink.